30 Temmuz 2012 Pazartesi

çılgın haftasonuuuu yihhuu

Şimdiye kadar hiç yapmadığımız bir şekilde değerlendirdik geçtiğimiz haftasonunu.Gerçekten çok zevkli ve heyecanlıydı.bir o kadar da yorucu.Arkadaşlarımız Bayar ve eşi Evrim'le cuma akşamı aniden ertesi gün Aras şelalesine gidip,ketenli  yaylada kamp yapmaya karar verdik.Daha önce hiç kamp yapmadığım için bu beni çok heyecanlandırdı tabi.cumartesi öğleden sonra alışverişimizi yaptıktan sonra düştük yollara..Bayar ve Evrim,gezmeyi çok seven eğlenceli bir çift.seviyoruz onları :) daha önce şelaleye gitmelerine rağmen sağolsunlar bizi de götürüp onca yolu bizimle birlikte tekrar tırmandılar.birlikteyken eğlenilen insanlarla harcanan vakit oldukça keyifli geçiyor...

Yer yer kar ve buz kütleleri var şelalenin etrafında.yükseklik 1700m ve buz tabakaları çok kalın,şıp şıp eriyorlar tabi yine de...

O çıkışa nazaran iniş daha kolaydı elbette..şelaleyi gördük,serinledik,çapada çupada oynadık sularla,bi can geldi bize,mutlandık doğal olarak :))

Manzara şahane,hava mis gibiydi.her ne kadar yüksek basınç ve az oksijen biraz başımızı ağrıttıysa da,her şeye değerdi.Yaşadığım şehir diye söylemiyorum bursa bi başka güzel...1 saat yol gidiyorsunuz,doğanın kucağındasınız.Aras şelalesi Uludağ'ın kar sularının aktığı bir şelale.Soğukpınar köyünün içinden geçip Ketenli     Yaylasına gidiyorsunuz ve yaklaşık 1,5 saatlik zorlu bir tırmanıştan sonra şelaleye varıyorsunuz.Şelaleye giden yol baya yorucu ama çıktıktan sonra çektiğiniz zorluğa değdiğini görüyorsunuz zaten.çıkarken ne kadar terliyorsanız vardığınızda bir o kadar serinliyorsunuz.şelalenin buz gibi suyu ve havası kızgın kumlardan serin sulara etkisi yaratıyor bünyede :)

İndikten sonra kısa bir atıştırma faslı yaptık ve çadırlar kurulmaya başlandı.

Sıcacık kamp ateşi ve keyifli bir muhabbet tüm yorgunluğumuzu aldı.İlerleyen saatlerde hava baya soğudu ama hiç şikayet etmedik çünkü gece hava o kadar sıcak ki şehirde,uyumakta güçlük çekiyoruz..soğuk havayı hepimiz özlemişiz.kapkaranlık gecede hiç bir ışıklandırma olmayınca etrafta pırıl pırıl yıldızlar bi başka görünüyor,bi başka parlıyor.her ne kadar başlarda bana denk gelmese de sonradan bir kaç tane yakaladığım kadarıyla çok zevkliydi kayan yıldızları izlemek.

Planımız bu gezileri arttırmak..herşeyden uzaklaşıp değişik aktiviteler yapmak çok iyi geldi.sanki tatile gidip gelmiş gibi hissediyorum kendimi.gerçi bacaklarımda inanılmaz acılar var cumartesiden beri yürümekte biraz zorlanıyorum :))) burdan sevgili arkadaşlarımız Evrim ve Bayar'a tekrar teşekkür ediyoruz bu güzel haftasonu için..