16 Ağustos 2012 Perşembe

ev aksesuarları



Çok seviyorum evim için bişeyler almayı!evlendiğimden beri üst baş almaktan ziyade ev aksesuarlarına kafayı takmış durumdayım.dekorasyon dergileri desen dağ gibi oldu nereye koyacağımı şaşırıyorum.evimden bi kaç parça paylaşmak istedim sizinle...




metal gemiler,mudo


balıklı aksesuarı canım annem mudo'dan almıştı,renkli topları ise ben frankfurt'ta bi dekorasyon mağazasından almıştım.


yukardan aşagıya:
hayat ağacı,paşabahçe
çerçeve,taç
fener,mudo


bu da benim aşkımın eski oyuncak arabası :)
 

paşabahçeden aldığım bu çerçeveleri çok seviyorum çok şıklar



pembe ve beyaz çerçeveler,taç


ikea


mudo


bu sevimli meleği iki yıl önce annemle gittiğimiz cunda tatilinde almıştım


şamdan ve aynalı tabla,mudo


fener teyzoşun hediyesi,koçtaş


bu güzel vazo ve narlar eski personelim melikeciğimin ben evlenmeden önce bana verdiği hediyeler.aldığım ilk ev hediyesiydi sanırım,çok mutlu olmuştum.renkleri tam benlik.


ve tabi ki evlerimizin vazgeçilmezi 7 fil :))) bunları da yine annem cunda'dan almıştı bana.yüzlerini evimizin kapısına doğru çevirdim ki ev sahibi olabilelim ;) sizin de varsa 7 filiniz ve ev sahibi değilseniz yüzlerini evinizin kapısına çevirin,ev almak isteyenler böyle yerleştirmeliymiş fillerini,bu da benim size kıyağım olsuuuunnn!


5 yorum:

ÇokoPrensin Annesi dedi ki...

İyi günlerde kullan canım, aksesuarların çok hoş, ben özellikle gemileri çok sevdim;)Fillerin kapıya doğru çevrilmesini geçen yıl duymuştum, o zamandan beri kapıya bakıyorlar,kısa zaman önce başarılı oldular, ev aldık:)

Unknown dedi ki...

yaaa gerçekten miiii?o zaman ben de sabırla bekliycem inşallah biz de alırız!
o zaman siz de sağlıkla,mutlulukla,huzurla oturun yeni evinizde :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Bu kadar aksesuar varmıydı mervecim ya bak farketmemişim. Balıklı olan çok hoş, cunda dan alınan melek çok şekermiş. Cunda yı da özledim baya oldu gitmeyeli

Unknown dedi ki...

evet tatlım bu kadar çok yoktu ama yavaş yavaş almaya devam edince biraz arttırdım elimdeki aksesuar miktarını.e tabi gelmiyosun da bayadır görmemişsindir o yüzden;) kısa zamanda bi organizasyon yapsak da rehavetimizi atıp eski kahvaltı günlerimize dönsek diyorum artıkkk :)))

Kelebeğin Günlüğü ... dedi ki...

şamdan ve aynalı tabla ya bayıldımmm :)