18 Temmuz 2012 Çarşamba

makyaj çantasıııı

  Hepimizin hayati organı sayılır makyaj çantası.Günlük hayatımda ağır makyaj yapmayı,kat kat fondöten pudra vs. sürmeyi sevmeyen biriyim.Cildimi çok havasız kendimi de çok rahatsız hissediyorum.Herhangi bir sebeple elimi yüzüme sürdüğümde makyaj kalıntısı görmek hoşuma gitmiyor.Ama bu elbette yeri geldiğinde bu malzemeleri de kullanmadığım anlamına gelmiyor elbette.Özel günlerde mutlaka fondöten ve kapatıcı kullanıyorum porselen gibi bir cilt sahibi olmadığım için :(

  Kendi makyaj çantamı sizin için deştim ve çıkanları paylaşmaya karar verdim.Memnun olduğum ürünlere özellikle not düşeceğim sizin için...Başlayalım o zaman..

İlk olarak makyajda çok önemli olduğunu düşündüğüm mascara ile başlamak istiyorum


 Lancome'un meşhur Hypnose Drama'sı bir çok kişi gibi benim de favorim.Kesinlikle akma bulaşma gibi bir problem yaşamıyorsunuz.Fırçası da en ince ve kısa kirpikleri dahi yakalıyor ve gözünüzü çerçeveleyen o güzelim kirpikleriniz dolu dolu ve sık bir görünüme kavuşuyor.Ben bu maskarayı yanında Lancome Khol siyah göz kalemi ve vişne çürüğü rengi mini bir ruj ile üçlü set olarak aldım tekin acar'dan.(3'lü set fiyatı 75 TL idi)


  Gelelim allıklara;



Lancome Blush-Subtil allık...Şeftali tonlarında hafif bir pırıltısı var ve tüm gün yüzünüzden dağılmadan,uçmadan makyajınzı tamamlıyor.Çok memnunum kendisinden.Genelde şeftali tonlarında allık kullanmayı tercih ediyorum ama elbetteki pembe allıksız da olmaz;



  Nouba markası sadece Kağan parfümeri mağazalarında satılıyor.Pembe renkli Blush on Bubble allık da oldukça hoş bir renk bırakıyor yanakta ve tüm gün kalıcı.Yalnız kullanırken allık fırçanıza fazla almamaya dikket edin renk yoğun çünkü.Hafif hafif alırsanız fırçanıza istediğiniz tonu bir kaç adımda yakalarsınız.Markayla ilgili bilgi sahibi olmak ya da diğer ürünlerini de görmek isterseniz buyrun...

  Gelelim benim makyajda vazgeçilmezlerimden biri olan eye liner'a.Son zamanlarda genelde kullandığım siyah göz kaleminin yerini Loreal'in bu kullanışlı eye liner'ı aldı.Ben eye liner'ı özellikle bu sıcak yaz günlerinde göz kalemine tercih ediyorum.Kalem kısa süre sonra dağılıyor ya da şekli bozuluyor ama eye liner nasıl sürdüyseniz öyle kalıyor.Özellikle bu  Super Liner Carbon Gloss...


   Daha önce farklı markalardan bir çok eye liner denedim ama benim son noktam budur.daha da vazgeçmem.çok rahat sürülüyor ve şekil verilebiliyor.Şiddetle tavsiye ederim benim gibi eye liner severlere...


 Belki inanmayacaksınız ama ben son 1 yıla kadar neredeyse hiç ruj kullanmazdım.Sürerdim,kısa süre içinde yerdim.Tazelemezdim de hiç.Ruj benim vazgeçilmezim değildi makyajda.Bir de benim kendi dudak rengim biraz koyu oldugu için görüp beğendiğim rujlar denediğimde pek güzel görünmüyordu gözüme.Ama bu aşağıdaki iki ruj artık benim favorim!


Loreal Paris Causee serisinden mauve cherie,102 numara.çok tatlı mat bir pembe.Hem yaz hem kış renklerine rahatlıkla uydurabilirsiniz.


Maybelline New York,wooden brown 745 numara,mat.Bu ruj da çok doğal bir renk ve görünüm veriyor.Pırıltılı rujlarda hoşlanmıyorum gördüğünüz üzere :)


Ve tabii ki kırmızı...Fazla kullanmasam da seviyorum kırmızı ruju.Watsons'larda satılan Rimmel 164 numara tantrum.Kırmızı tonu çok güzel ama biraz dağılıyor.Çok çok dikkatli olmak lazım hem sürerken hem de sürdükten sonra kullanırken..


 Geldik farlara.Far da çok kullandığım bir malzeme değil.Özellikle yaz aylarında...Tekli yeşil far Maybelline 530,haki.4'lü Avon,Pink Sands,çok seviyorum renklerini.En sağdaki de mat füme,Nivea.


  4'lü ve 2'li farlar da Nouba.4'lü olan kahve,haki,dore tonları,628 numara.2'li olan ise pırıltlı antrasit ve çok çok açık bir pembe tonu.25 numara.



   Bu da ara sıra kullandığım fondötenim işte.Loreal Infallible serisinden,140 numara.Bu fondötenden de memnunum.yüzde rahatsız edici kalın bir tabaka oluşturmuyor ve 16 saate kadar kalıcılığı var.Parlama da yapmıyor.

   Evet benim kıymetlilerim bunlar :) ya genelde eye liner,allık,maskara üçlüsüyle makyaj yapsam da diğerlerini de ara sıra kullanıyorum işte.Herşeyde olduğu gibi insan makyajda da alışkanlıklarından vazgeçemiyor.Farklı bişey yapıp aynaya baktığımda ben değilmişim gibi geliyo ama ara ara değişiklik de lazım.Bi öyle bi böyle yapıyoruz bişeyler işte...:)

 Mutlu günler olsun hepinizeeeee!!!!



3 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

seviyoruz bu boyama aletlerini :)) çeşit çeşit olsun sürüp sürüp çıkalım suratımızda patayan sivilcelerin inadına:)))

yasemink dedi ki...

Lancome'un hypnose Drama'sini bende kullaniyorum ve cok memnunum, gercekten kirpikleri cok güzel yapiyor

yasemininden.blogspot.de

Unknown dedi ki...

:)) sevilmez miii!!evet sivilcelere inat,makyajlı hayat!
yasemink yorumun için teşekkürler!